Lite livsproblem sådär

RM om ca..... ingen tid alls! Jag är så extremt taggad på att träna men samtidigt känner jag mig lite kluven över hur jag ska dela upp mitt fokus den sista tiden i skolan. Det sista halvåret har varit helt galet med saker på alla fronter. Cheer, skola, vänner, SÖMN! Jag skulle vilja lägga ner så otroligt mycket mer tid på cheerleadingen, men samtidigt vet jag att det inte är möjligt. Så jag undviker att ta på mig saker ifall jag tvivlar på att jag hinner. Som tur är har jag de bästa tränarkollegorna som barnen kan se upp till men samtidigt önskar jag att de kunde göra det till mig också. Jag vill ju också dra mitt strå till stacken ju, haha! Känner mig sjukt otillräcklig och lat nästan när jag ser hur hårt de andra jobbar...

Antar att det är bara att härda de här sista två månaderna tills jag går ut så kan jag sedan själv bestämma hur mycket tid jag vill lägga ner. Ska bli otroligt skönt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0