Till My

I onsdags fyllde en av de bästa människorna jag känner år! Mina underbara vän och tränarkollega har blivit 22! (Som sagt en väldigt respektabel ålder ;)). Känns som en evighet sedan vårt äventyr började och ack vad vi har hunnit göra mycket :D Du är så himla omtänksam och är en expert på att få folk i din omgivning att bli sedda! Du är en riktig superstar och får alla andra att känna sig som det också <3 Du anar inte hur glad jag är över att det blev just du och jag! Vad skulle jag göra utan dig? Jag älskar dig min vän <3
 
PS. Jag tror att i allafall 60% av korten som jag satt upp innanför min garderob kommer från dig ;)
 
 
 
 
Jag önskar att jag kunde göra ett sånt där fint collage men mina paintskills tar mig inte så långt är jag rädd :/ Jag får ta mig tid att börja öva helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: 22åringeN

Tryckte på din blogg och tänkte "hoppas hon har uppdaterat för jag orkar inte läsa om bauten en trettionde gång..." Och så kommer jag in och ser detta. Du är bäst! Jag håller med. Allt vi har fått uppleva tillsammans är ovärderligt <3 ingen kommer någonsin förstå det som du!

Hihi ses imorrn! :*

2013-08-26 @ 02:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0