Styrelsemöte

Kom nyss hem från ett ganska långt styrelsemöte. Det är otroligt kul att vara inblandad i föreningen samtidigt som det kan vara väldigt jobbigt också! Det är som så mycket som ska fixas och kompromissas och har man haft en lång dag så kan det vara lite svårt. Framförallt när jag kan vara väldigt envis på vissa punkter också hehe. Men jag är väldigt glad över att ha My, min tränarkollega och "syster", som gör så mycket för föreningen. Det är så synd att många ibland inte ser det och kör sitt eget race...
 
Trött är jag nu iallafall så ska nog lägga mig och sova innan jag somnar framför datorn. Händer oftare än jag vill erkänna haha ;) 
 
 
 
SES IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0