Filmkväll

Idag blev en slödag! Julia åkte hem vid tolv och efter det har jag verkligen gjort iiingenting. Skulle plugga lite, gick sådär. Skulle städa lite, gick sådär. Aja!

Sen blev det gleekväll med Anneli och Julia, asnice! Alla var som trötta sen igår så vi satt mest och åt medan vi försökte sjunga med :)

Imorgon är det träning igen. Känns jätteroligt att träna nu innan DM! Såklart är det lite stressigt men det blir mer en taggad stämning i hallen då! Framförallt nu när vi har mattorna så underlättar det supermycket med koreografin.

Sen ska jag på spakväll med tjejerna så jag kommer vara helt utvilad inför nästa vecka då jag bara har två skoldagar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0