Vaa?

Idag har varit en allmänt konstig dag. Allt har bara varit soft på något sätt! Sjukt skönt men samtidigt borde det inte vara det. Jag har crazy mycket att göra egentligen med skola och cheer, men a girls gotta do what she's gotta do! Vem ska annars ta det lugnt och skjuta upp allt?? Någon sa till mig idag att tjejer stressar mer än killar. Inte helt baserat på fakta det här uttalandet men samtidigt inte helt omöjligt tänker jag. Lär väl aldrig få veta då jag inte har the parts that jiggle :/
 
Min mormor hade även hittat till min blogg(whaaat?) och var tvungen att fråga mig ifall det var jag längst upp på bilden... Nej mormor, det var inte jag, tack för de senaste 18 åren(men jag tycker om dig i alla fall :))! I och för sig så har jag i familjens videosamling ett klipp från ett luciatåg i sexan som min pappa spelat in, där en av mina klasskamrater spelar huvudrollen. Barn som barn tänkte han och zoomar in på någon helt annan. Det här får terapeuten ta itu med senare...
 
Nu är det dags för träning med ma gurls igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0