Varför finns det inte mer timmar på dygnet?

Ååååh kom nyss hem från två bra träningar med mina wonderchildren!! Ni är ju bääääääääst <3 Btw så älskar jag att vara kring motiverade människor, framförallt när jag själv har svårt att hitta den.

Imorgon kommer alla spanjorerna. En hel vecka med barnpassande i princip... Men åt andra sidan var det väl likadant när vi var där! Nä men det kommer bli kul :) Pratade lite med Julia för en stund sen om aaallt jag har gjort idag(ifall jag får tillfälle att klaga måste jag ju ta chansen), skönt med någon som självmant erbjuder sig att hjälpa till!





Tog tyvärr väldigt lite bilder, att jag aldrig lär mig :/

För någon dag sedan hamnade jag i ett sjukt underligt läge. Jag väntade på busshållplatsen när en gammal tant(på 91 år fick jag lära) stod kläckte ur sig en heel del vad man skulle kunna kalla rasistiska kommentarer. Jag valde att inte säga något, hon stod ju faktiskt med ena foten i graven redan. Hade varit sjukt jobbigt ifall hon hade kollapsat på plats... Vem vill ansvara för att rädda hitler liksom?? Men, ifall man är så upprörd över folk i Sverige som använder sjal, bör man kanske inte åka till Ghana och KRÄVA att man ska få använda linne och shorts i deras kyrka? Nä men stanna hemma då.

Upset My over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0