Klagomål

Har fått lite hintar om att jag är dålig på att uppdatera(youknowwho) så jag får väl skärpa mig lite. DOCK bestämde jag mig redan från början att jag endast tänker skriva något ifall jag känner för att göra det. Så fort det känns som ett måste blir det ingen hobby för mig längre haha :P

Idag har jag bokstavligen bara hållit på med cheerleading, planering, prova lite nya saker etc... Stackars barnen som sitter och väntar på intagningsbreven som jag har försökt slita med haha! Nu ger jag upp och skickar ut de via mail istället. Dock har jag fastnat framför annat men nu är det dags att ta tag i det! Imorgon SENAST ska de ut via mail, sen så ska jag ringa till postkontoret och roasta dem om breven (:O).

Imorgon skulle vi även ut på pappas båt och sen vidare till tandläkaren, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0