Måndag.... igen

Bläjsfnajksnjkfnkdmsmmbläbläblä för måndagar. Det är stressauppsiginförveckanmöjligtvisrestenavlivetdagen. Nog för att jag inte gör så mycket men jag sympatistressar med alla som faktiskt gör något. Idag har jag en sjukt mycket ångestladdad dag. Vad ska jag gööööra med mitt liiiiiiiv?!?! Jag är i det stadiet där jag tycker att det är intressant att göra ett inlägg om min hund.... Inte k!!!!(om jag ska tala som alla trendiga ungdomar)

Ah men klart slut. Sov gott. Hejdå. Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har också ångest! Och jag vet inte heller vad jag ska göra av mitt liv! Känner mig fortfarande som 17 år som ska tillbaka till skolan till hösten. Så är man inte ens välkommen där. Vad händer då??? Vill bara att du ska veta - you´re not alone in this!

Svar: Naken, rädd, exposed.....
My Ekstrand

2013-07-22 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0