Mot Finland!

För någon vecka sedan när vi satt i bilen frågade min far ifall vi ville fara och ta en glass någonstans. GIVET, sa jag. Vars då???????????? Vasa tyckte han lät som ett bra ställe så imorgon ska vi ta en dagsstripp med båten över för att ta en glass. Endast. Vi ska bara vara där en timme så vi hinner inte så mycket mer haha!
 
Det ska bli kül!
 
Det här kommer nog bli en av de första åren jag inte åker utomlands tror jag, men det gör faktiskt ingenting(bratvarning)! Vi ska åkta till Skåne i ett par veckor i slutet av Juli och det ska faktiskt bli jätteroligt! Älskar att på de kallaste dagarna är det alltid varmare än här. Hur kunde jag hamna så långt norrut....?? Dessutom har min morbor en pool så det ska bli rätt skönt att få ligga på hans vindstilla veranda och bara glassa :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0