Schtuga och baut

I helgen har jag varit i stugan och det har faktiskt varit riktigt mysigt! Vi har solat, hoppat studsmatta, ätit kakor, solat lite mer osv. Igår var jag och spelade minigolf med några från skolan. Tror aldrig att jag har varit på en runda som tog så lång tid och framförallt med så dåliga poäng. Men det gjorde inte så mycket, vi unnade oss en glass ändå hehe.

Idag har vi hunnit vara på båten och ätit lite. Vi passade även på att olja in trädäcket(saknarminjolinesomhadevaritkungpådet)!



Random bild från studenten. Kan inte för mitt liv förstå att JAG ÄR FÄRDIG!!

Kommentarer
Postat av: My

Blev du nå brun då? ;) ;)

Svar: Du känner ju mig... Jag börjar närma mig en vag människoliknande färg nu... Men SNART! ;)
My Ekstrand

2013-07-08 @ 20:31:05
URL: http://pusselfamilj.blogg.se/
Postat av: My

hahhahahahha... du är så störd ibland!

Svar: <3
My Ekstrand

2013-07-09 @ 10:34:21
URL: http://pusselfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0