Röra!

Håller på att kolla på olika universitetslinjer och hejkomochhjälpmig var i heeeela friden ska jag börja??? Usch

Var och kollade på när min farbror skulle sjösätta sin båt tidigare idag. Har aldrig sett något så tråkigt i hela mitt liv men det var jag, konstigt nog, ensam om att tycka :/ Det läckte in en massa vatten så de var tvungna att vänta på att trät skulle svälla så att den inte sjönk. Samtidigt for det förbi en massa fancy yachter(kanske inte, men nästan) och sportbåtar. Varför inte bara fixa en vattenskoter så är man färdig! Klart och betart!

Stängde alldeles nyss av TV:n för att inte bli distraherad när jag skulle plugga...... say WHAT?? Kommer nog att ta ett tag tills jag har vant mg vid att vara.... arbetslös hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0