Studenten

Alltså heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sjukt. I förrgår blev jag äntligen färdig!! Sjukt märklig känsla när pappa säger att han ska till jobbet och Pu pratar om alla saker han ska göra på lovet innan skolan börjar igen. Vad i hela friden ska jag göra nu då?? Även om det har gjort att jag har fått impulskänslor av livsångest så känns det så jäkla skönt att inte ha någon aning om vad jag gör om ett halvår. Eller bara tre månader framåt! Ska försöka lägga upp lite bilder på dagen och allt annat konstigt jag har gjort de närmsta dagarna. Framförallt nu eftersom att jag helt plötsligt har fått en massa extra tid :P Haha när jag vaknade i morse så mådde jag sjukt bra faktiskt! Trött, givetvis, men annars rullade livet liksom. Jag pratade dock med några andra som inte alls hade en lika skön upplevelse. Älskar när det händer. Det finns verkligen få känslor som känns sååå bra som skadeglädje. Remember that kidzzz.
 
Jag fick btw mina hundrakronor av Pusan <3
 
 
Jag har även efter den här dagen bestämt mig för att aldrig använda mössa. Mitt huvud skulle lika gärna kunna sitta på en pyssling så jag har gett upp den kampen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0