Famous

Det här laget har jag tränat sedan... 2009 tror jag?? Då var jag endast en liten pjuklarv hehe ;) Det betyder att jag har tränat vissa av de här tjejerna i fyra år snart! Shieeet...  
 
I början av året hade vi en del problem med många avhopp och skador. Då bestämde vi oss för att tävla i nybörjarklassen i år istället för fortsättning som vi tävlat tidigare år. På grund av att vi var för få för programmet vi (jag och My) hade gjort hoppade jag in i mitten av terminen. Med en gravid tränare och jag borta på utbytesresa med skolan precis när hon skulle få barn(en aning otimat) hade vi det lite tufft att få det att gå ihop. Men som vanligt klarar de allt de tar sig an! Och BAM vad de levererade! Programmet stod inte heller perfekt, men det är inget vi gruvar oss över då det slutade med en guldmedalj kring halsen! My god vad ni är duktiga!
 
Famous, ni sitter mig verkligen nära hjärtat och kommer föralltid att vara det första laget jag tänker på när jag pratar om föreningen <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0