Fury

Okej låt mig berätta lite om varje lag som jag tränar:
 
De här ungarna hoppade upp i fortsättningsklassen I ÅR! För er som inte har koll så innebär det ett ganska stort hopp från nybörjare. Vi tränare valde 14 stycken barn från respektive nybörjarlag i juniorålder med de som vi ansåg hade den största viljan att utvecklas. Och DAMN vad de antog utmaningen!! ALLT avancerat de lärt sig, har de lärt sig under några månader. Jag är så otroligt stolt över dessa barn och hur fina de är mot varandra och andra lag :) Tyvärr tappade de lite bygg som brukar stå perfekt(och då menar jag PERFEKT) på träningarna. Men så är det i den här sporten! Du får en chans att leverera och den som gör det vinner. Att vi sedan vann ändå..... Ja, det bevisar verkligen att de har vad som krävs!! RM nästa, nu ska vi verkligen kämpa för att kunna visa vårt program fläckfritt!
 
Jag älskar er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0