19 år

Jag måste ha haft den bästa födelsedagen på många år. Tror aldrig att jag blivit så uppvaktad som idag :) Jag har en hel del fantastiska vänner som alltid tar hand om mig oavsett hur dryg jag än är, ni vet vilka ni är och NI är helt fantastiska! Får visa sedan vilka presenter jag fick igår, helt awesome.

Dessutom har jag ju en hel extrafamilj via träningarna. Dagens uppvisning var nog den bästa vi gjort på länge! Så många duktiga barn och oavsett vilket lag de går i kan man inte låta bli att bli stolt :D Jag hoppas verkligen att jag får chansen att vara tränare till alla minst en gång i varje fall, hade varit så roligt att få lära känna de ännu mer. Vår förening börjar bli så stor och att få komplimanger från föräldrar till barn som man själv inte är tränare för är guld värt! Dessutom har jag en hel drös med fantastiska tränarkollegor och nästa termin blir de ännu fler.

Blir lite irriterad när jag skriver med så många utropstecken, men ibland är det bara ett måste.


Kommentarer
Postat av: My

Att skriva många utropstecken är bara ett tecken på att du gått på UIG. Det kan aldrig vara negativt!!!!!!!!

Svar: WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My Ekstrand

2013-05-26 @ 23:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0