RM dag 1

Kan berätta lite för er som inte har hört så mycket från tävlingen i år(alltså ingen jag känner). Vi åkte på onsdagen den 8 maj kl. 05.00 på morgonen. Var lite halvt omänskligt att vakna när klockan ringde 3.30. Kändes som en illusion! En av våra gamla seniorer ville dessutom hänga med vilket var jätteroligt! Vår familj blev som fulländad.
 
 
Resan gick snabbt och vi behövde inte ens fixa till hår dagen innan, det skulle vi hinna på tävlingsdagen.
 
Dagen efter var alltså tävlingsdagen för Famous. Vi hade ingen förträning så vi hade sovmorgon till 08.00!!!!! WHAAAT?? Aldrig vaknat så sent på en tävling, kändes som att vi höll på att missa den! Spoiler: det gjorde vi inte.
 
Orkar inte gå in på detaljer för tävlingsdagen men kan ALDRIG säga att jag känt mig så här lugn på en tävling! Vi var verkligen redo! Såklart det var nervöst, det hör till. Men jag visste hela tiden att varenda person som gick ut på mattan med mig skulle ge 150% hela tiden! Helt underbart! Att vi sedan vann en SILVERMEDALJ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) gjorde verkligen resan fulländad!!! Vi hade som mål sedan DM att sätta programmet och det gjorde vi!! Att få medalj på ett mästerskap har legat på min livslista i måååånga år nu och FAN vad det känns bra att äntligen ha fått en! Har nog inte riktigt insett det än. Det ligger mycket träning och tid bakom en sport som denna och i stunder som dessa känns det verkligen såååå himla värt det! Jag säger det igen: jag är helt kär i sporten och jag är helt kär i ER Famous!!
 
 
Sen har jag min Myyy också, men dig får jag skriva ett inlägg till senare <3
 
WE DID GOOD!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0