RM dag 2

Sen var det så klart dags för våra juniorer! Den dagen var vi dock tvungna att kliva upp befintligt tidigare. Vet inte varför men det känns som att uppstigningstiden är väldigt relevant.
 
Jag har flera saker att säga om det här laget.
 
1. Dessa barn kommer få många brev från kungen ifall det är så att ett skratt förlänger livet.
2. Har aldrig sett ett sånt talangfullt lag i så låg ålder i vår förening.
3. Orkar inte skriva mer nu men summan av kardemumman är iallafall att NI ÄR BÄST!
 
 
Tävlingsdagen för dem var betydligt längre med fler starter och förträning etc! Men det klarade de brilljant! Måste börja med att säga att vara på en tävling som tränare, är KLART mer nervöst. Man försöker förbereda sina barn på så mycket som möjligt men det känns alltid som att man glömt något eller går runt och oroar sig för. Är det inte något bygg eller gymnastiksekvensen så är det ifall de har ätit tillräckligt och en massa massa mer. Nu låter det som att de är 8 år gamla, och de är de i mitt huvud hehe, men de är alla verkligen mogna för sin ålder så det mesta brukar lösa sig ;) Jag vill att de ska känna lika stor kärlek för laget och den här sporten som jag och allt det sitter i ifall man har roligt eller inte! Jag hoppas att de känner att de fick rocka gärnet på mattan och att de var stolt över deras prestation för det var verkligen jag!! Jag skrek från början till slut under deras program och tårarna lyckas alltid tränga fram när de är färdiga!! Ni är fan grymma! Vet inte vad jag ska skriva för att ni ska förstå men det finns såååå mycket kärlek att hämta i det här laget(nu blir typ mitt tangentbord också blött). Dessutom att de hamnade på en 6:e plats av 9 är jag sjukt nöjd med! När vi dessutom fick se slutpoängen blev det bara bättre. Nästa år är det perfektion som gäller och då ska ingen domare ha något att säga till om, de ska få se mina barn när de lyser som mest precis som vi får se dem på träningarna. Älskar er <3
 
 
Nu börjar deras träning dessutom!
 
Dessutom har jag såklart några fantastiska tränarkollegor men er får jag skriva om senare :D

Kommentarer
Postat av: nicole

åh lyckotårar i mina ögon, du är bäst! <3

Svar: Aww nikkan <3
My Ekstrand

2013-05-23 @ 20:49:24
URL: http://nicolescherdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0