Åh livet...

Idag var jag och fikade med the girlz. Saknade Joline men det är bara 6 dagar kvar nu!




Usch och fy för allt krångel nu! Vem vare som kasta den här kaosbomben!? Det märks så väl när folk i min omgivning mår dåligt. Inte bara på hur de beter sig utan på hur jag beter mig. När någon man bryr sig om inte har det bra vill man bara plåstra om och se att allt blir bättre men tyvärr fungerar det inte så... Man känner direkt av lite ior-syndrom. Allt är bara.... dåligt!

Snart är det träning, det är ju kul iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj jag är ju verkligen Sveriges nästa toppmodell där. Men är imponerad av denna plötsliga uppdateringsbomben. Hurra hurra, keep it up!

Svar: Tack
My Ekstrand

2013-11-05 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0