Lång da'n

Nog för att jobb är roligare än skola men när det kommer mellan andra redan planerade saker är det inte så roligt!

Idag har jag, som gissat jobbat. Fast jag måste erkänna att det var en riktigt bra dag! När jag jobbar som personlig assistent är jag rätt van vid att folk inte riktigt orkar anpassa sina planer när något kräver lite mer planering för att alla ska kunna vara med. Men idag träffade jag en av de mysigaste människorna någonsin som verkligen inte såg några hinder! Och framförallt, att det inte var något problem eller något jobbigt att behöva tänka om! Åh blir helt varm i lilla blodpumpen <3 En bra dag helt enkelt, en JÄTTEBRA dag!



Pu körde på sailor-outfiten igår på träningen. Snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0