Dödstrött

Känt mig som en zombie idag. Sov tre timmar i natt då det blev en rätt sen utekväll. Vi åkte hem tidigt men det tog oss 2 timmar(!!!!) med bussen tillbaka. Och vi bor ändå centralt! Inte. glad. Meeeen jag tog mig till jobbet ändå och lyckades hålla mig någorlunda vaken.
 
Oftast ser mina arbetspass relativt likadana ut, rätt tråkigt ibland faktiskt. Det som gör det roligt är nog kunderna och mina kollegor. Idag exempelvis tog en man en hög med jeans och gick ut genom dörren. Min första reaktion blir då "excuse me?" och börjar följa efter honom, som den indiana jones jag är. Han vänder sig så om och ger mig jeansen som om ingenting har hänt. Jag var helt chockad men lyckades trycka ur ett "thank you" (wtf??). Jag vänder mig om till en av mina kollegor som står och asgarvar. Vi båda står alltså och skrattar hysteriskt i kanske fem minuter innan vi inser att jag kanske borde gå och säga till en supervisor. Dagens hjältedåd, eller nåt. hahaha
 
 
 
Dreamteam ohhaha(tänk hitta Nemo)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0