Ibland är det svårt

Har en vän här borta som just nu håller på att leta nytt boende. Det finns otroligt mycket att välja på här borta då London verkligen inte har bostadsbrist. DOCK måste man ha tid, tålamod och lära sig känna igen vilka karaktärer man verkligen inte skulle kunna tänka sig att bo med. Hyrorna här är skyhöga, jag betalar för tillfället ca 550 pund i månaden för en egen säng i ett rum jag delar med en arbetskamrat. Då är det ändå rätt bra med tanke på hur jag bor! Det leder till att de enda som har råd att faktiskt ha en egen lägenhet är bankdirektörer och typ.... George Clooneys fru??

Stackaren hade varit på tre intervjuer i rad med olika crazy cat ladies eller folk som tog betalt i natura så att säga. Glad att jag inte är i den situationen längre :D

Fick plötsligt ledigt på lördagen så på fredag blir det tjejkväll! Som Aroa fint la upp det är det way too mycket korv på alla våra fester ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0