Jobba jobba jooobba

Det är så vidrigt kallt i vår lägenhet just nu... Vaknade upp med rudolfnäsa och gåshud. Kände mig lagom snygg när jag skulle göra mig i ordning inför att träffa Elsa på stan! Roligt att ha någon hemifrån att prata med faktiskt! Jag har det väldigt bra här men visst saknar man hemma ibland.

Resten av dagen spenderade jag på jobbet. Har fått en "månadspeng" att handla kläder för i butiken som jag måste använda upp snarast så what to do likom. Låter otroligt okul men lyckades dryga ut tiden ända tills Aroa slutade så att vi kunde åka och se en fotbollsmatch på en pub.

 
Le girls i lägenheten! Väldigt oattraktiv bild men det är därför den nu finns inramad i vårt vardagsrum!

Kommentarer
Postat av: Nicole

vad kul att du äntligen har börjat blogga igen!!! :-)

Svar: Haha ska försöka att hålla igång det nu också ;) Kraaaam på dig Nicole :D
My Ekstrand

2015-01-23 @ 11:04:35
URL: http://nicolescherdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0