London

 Ska försöka hålla igång bloggen efter vissa önskemål från diverse läsare(läs mamma och hjärngänget).
 
Har haft otroligt roligt hittills, bästa tiden på länge! Mina tre månader här känns knappt som en om jag ska vara ärlig. Lite läskigt att tiden går så snabbt för jag har lite svårt att säga vad jag har gjort här egentligen. Det finns redan så mycket saker jag tar för givet som jag i säkerhetens namn kommer att sakna sedan. Hade varit bra om jag hade kunnat hålla igång det här inte bara för dem jag saknar hemma utan även min skull! Jag varnar för eventuella särskrivningar och felstavningar, det har blivit betydligt vanligare när jag skriver på svenska nu för tiden hehe.
 
Har två lediga dagar på raken i veckan vilket är första gången på.... ja..... har nog aldrig hänt förut! Så idag har jag mest tagit hand om mig själv! En springtur följt av bränd lunch och spabad.
 
Hamnade fel på bussen en natt. Helt okej ställe att åka fel på dock! Minde glada var vi över den två timmar långa gångturen hem efteråt...
 
 
 "Myyy, you never go crazy. I want to see you go absolutely MENTAL one day. No offense, I love you and everything, but for tonight can we please fake a picture of you with tequila just so that you seem more exciting than you are? "
 
Sagt och gjort.
 
Dessa människor träffar jag i princip hela tiden. De är som alltid bara där!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men jaaaaaaa! Nu blev jag glad. Ville bara säga det. Miss you!

Svar: Jag utlovar högst vardagliga inlägg med torr humor! Miss you toooo hun!
My Ekstrand

2015-01-21 @ 12:22:01
Postat av: Liza

Men!!! Om du nu ska återuppta en blogg med hänvisning till bl a mig, skulle det ju vara kul om du hade informerat mig om det...Som tur är är din mormor på hugget och berättade om din fina blogg, som hon hittat via att googla dig :) Kan du tänka dig att öka aktivitetsnivån något? ;) Jag saknar dig oändligt! Kramar!!!

Svar: Haha jag skriver när jag har tid och lust kära mamma!
My Ekstrand

2015-02-16 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0