Starbucks pro

En av de bästa sakerna med att bo i en storstad är att kunna sitta själv på ett fik med en vaniljlatte och INTE verka vara den ensammaste människan i rummet! Det är jag, alla businesspeeps och någon enstaka morfar här och där. Det låter väldigt jobbigt och ängsligt att "behöva sitta själv" men jag känner nog snarare tvärtom. Det är ofta väldigt stressigt och trångt i centrum att man lätt glömmer bort att det faktiskt är mänskliga individer som fyller gatorna. Man blir lätt en i mängden. Att sätta sig ner och faktiskt titta sig omkring gör mig klart mycket lugnare i alla fall
 
Nu kom tanten jag väntade på så................... hejdå bloggen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0