Ny till världen

Idag har jag faktiskt blivit gudmor åt en liten kille! Stort grattis Julia och David <3

Började jobba klockan sju i morse för att vi möjligtvis skulle få ett besök i butiken från en av företagets grundare. Såhär taggad var jag över att kliva upp klockan fem:

 Självklart är bilden megastor också
 
Han dök dock aldrig upp men som belöning för allt hårt arbete slutade jag en timme tidigare och kunde njuta lite av solen! Med mina pigment var jag såklart nötfärgad efter en timme(tänk schwartzenegger)...
 
Vill även passa på att tacka för alla mina fina gratulationer jag fick på födelsedagen! Tack tack TACK för att ni bryr er! Vilken tur jag har för att ha fått så fina vänner, verkligen!!
 
PS. Moa, Anneli, Joline, kan vi starta en gruppchatt på facebook snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0